پروفایل رضاییان در سایت ترنسفر مارکت به دومین پروفایل پربازدید در این سایت تبدیل شده است. رتبه اول پربازدیدها در اختیار یامین یامال ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است که چند روز قبل همراه با این تیم قهرمان یورو شده بود.

رامین رضاییان

به گزارش همشهری آنلاین؛ در یک انتقال جنجالی رامین رضاییان ستاره سابق پرسپولیس راهی استقلال شد تا رامین به صدر اخبار فوتبال ایران تبدیل شود. جدیدترین یاغی فوتبال ایران درحالی استقلالی شد که شاید کمتر کسی پیش‌بینی این انتقال را می کرد.

با این حال رامین استقلالی شد و قرار است پیراهن آبی برتن کند. سایت ترنسفر که معتبرترین سایت در نقل و انتقالات بازیکن است، رضاییان را بازیکن استقلال دانست و خبر این انتقال جنجالی در فوتبال ایران را پوشش داد.

نکته خاص و ویژه برای خرید جدید آبی ها این است که پروفایل رضاییان در سایت ترنسفر مارکت به دومین پروفایل پربازدید در این سایت تبدیل شده است. رتبه اول پربازدیدها در اختیار یامین یامال ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است که چند روز قبل همراه با این تیم قهرمان یورو شده بود. بعد از یامال، رتبه دوم به رضاییان تعلق دارد که در نوع خودش جالب توجه است.

کد خبر 867310
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha